Ρίγος

9/03/2015

Η εμπειρία της Κέλλυς (frouta-tou-dasous) στο Wattpad!

"Το Wattpad είναι ένα από τα καλύτερα site που ανακάλυψα ποτέ! " Μας εξομολογείται η Κέλλυ , ή αλλιώς frouta-tou-dasous για τους φανατικούς θαυμαστές  , στην τεράστια ελεύθερη συγγραφική πλατφόρμα . Διαβάστε  την εξομολόγηση της : πώς άρχισε και τι την ώθησε να πλάθει τις ιστορίες που εξύψωσαν το κοινό της . Ιστορίες όπως : Κύριε καθηγητά , Επικίνδυνα  Χάδια , Ένοχες επιθυμίες  , Δική σου για πάντα , Μηνύματα στον πρώην κ.α

Το Wattpad είναι ένα από τα καλύτερα site που ανακάλυψα ποτέ! Ας ξεκινήσουμε από εκεί.
Την συγκεκριμένη ιστοσελίδα την ανακάλυψα τυχαία στην Τρίτη Λυκείου όταν έψαχνα δωρεάν ηλεκτρονικά βιβλία. Στην αρχή όταν το πρωτοείδα, δεν έδωσα σημασία. Σκέφτηκα,δεν θέλω να διαβάσω ιστορίες από ερασιτέχνες, θέλω σοβαρούς και κανονικούς συγγραφείς. Πόσο λάθος ήμουν. Πίστευα πως είσαι πραγματικός και καλός συγγραφέας μόνο εάν έχεις εκδώσει έργο σου ή αν έχει γίνει best seller. Όταν όμως έγινα απελπισμένη απ'την δίψα μου για βιβλία είπα να δώσω μια ευκαιρία στο wattpad. Περιττό να πω, ήταν μία απ'τις καλύτερες αποφάσεις που έχω πάρει ποτέ.

Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι πρωτότυπες και καλογραμμένες ιστορίες βρήκα. Τα πρώτα βιβλία που διάβασα ήταν στα αγγλικά. Δεν είχα καν ιδέα πως υπήρχαν ελληνικά βιβλία, πόσο μάλλον ελληνικά προφίλ στο site.


Δειλά δειλά και εγώ, μια μέρα, είπα να δοκιμάσω να γράψω κάτι, έτσι για την πλάκα. Δυστυχώς δεν ήμουν καλή. Δεν ήξερα πως να εκφραστώ και η ιστορία μου δεν είχε τραβήξει την προσοχή κανενός.


Ένα χρόνο και περίπου 300 βιβλία μετά ήμουν έτοιμη να γράψω κάτι και να τα καταφέρω. Έτσι μια μέρα, σκέφτηκα να ανεβάσω μια ρομαντική ιστορία με κεντρικό θέμα τον ανώριμο έρωτα ανάμεσα σε μία μαθήτρια και τον καθηγητή της.  Δεν ξέρω πως και γιατί αλλά είχε μεγάλη επιτυχία. Το γράψιμο μου ερασιτεχνικό, απλό και οι χαρακτήρες μου παιδιάστικοι. Κι όμως έφτασε τις 175 χιλιάδες προβολές. Πέταγα στα σύννεφα.


Πέρα απ'την παραπάνω ιστορία έγραψα και ανέβασα άλλες 14. Δυστυχώς αργώ να ανεβάσω κεφάλαια με αποτέλεσμα να έχουν μείνει μη ολοκληρωμένες, αλλά προσπαθώ.
Αυτή ήταν η εμπειρία της Κέλλυς στο Wattpad, αν θέλετε κι εσείς να μοιραστείτε την προσωπική σας ιστορία από το Wattpad μαζί μας στείλτε μας μήνυμα.


Την Κέλλυ και τις ιστορίες της μπορείτε να την βρείτε στο προφίλ frouta-tou-dasouz


Ευχαριστούμε την Κέλλυ για την "κατάθεση καρδιάς" ! Της ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία και πάντα έμπνευση να φωτίζει την πένα της και δημιουργικότητα την γραφή της


Ελπίζουμε να απολαύσετε το άρθρο μας ! 

Σύντομα μαζί σας με νέες συγγραφικές περιπέτειες και δημοσιογραφικό ρεπορτάζ !


Επιμέλεια Σύνταξης Άρθρου: Βασιλική Μπούζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Comments System

Disqus Shortname

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Συνέντευξη με τον Chari Mavro

Ο Χάρης Μαύρος δημιουργός της ιστορίας  DILEMMA  που έχει συγκεντρώσει πάνω από 42.000 αναγνώσεις και 5.000 ψήφους μίλησε στην Σοφία...

Popular Posts