Ρίγος

9/13/2015

Συνέντευξη με την Δέσποινα Μαράντου (greekwriter) .

Oι φίλοι του wattpad έχουν περάσει απίστευτες στιγμές συντροφιά με τα έργα της .. Φυσικά απευθυνόμαστε στην greekwriter ή αλλιώς Δέσποινα Μαράντου. Γνωστή για τα εργάτης :"Το παιχνίδι της ζωής" ,"Η δίαιτα ... του έρωτα" , "Μόνο στο σκοτάδι."

Λοιπόν μέσω της συνέντευξης που παραχώρησε στο blog μας , ας μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για την καθημερινότητα και πτυχές του χαρακτήρα της.

Τι περιμένετε λοιπόν ; 

Γνωρίστε την greekwriter συγγραφέα της ιστορίας « Το παιχνίδι της ζωής» 

Βιογραφικό 

Δέσποινα Μαράντου Γεννήθηκε στην Φλώρινα το 1976. Σπούδασε Διοίκηση επιχειρήσεων. Είναι παντρεμένη,μητέρα δύο παιδιών, ζει και εργάζεται στην Θεσσαλονίκη. Γράφει ερασιτεχνικά τα τελευταία οχτώ χρόνια. 


Συνέντευξη 
 
1) Ποια πραγματικά είναι η Δέσποινα πέρα από σύζυγος, μητέρα, νοικοκυρά;

Καταρχήν να σας ευχαριστήσω πολύ για την τιμή που μου κάνετε.
Νομίζω πως το κυρίαρχο χαρακτηριστικό μου είναι ο ρομαντισμός. Είμαι αθεράπευτα ρομαντική, πιστεύω στους δυνατούς ανθρώπινους δεσμούς σε όλα τα επίπεδα. Η αγάπη για μένα είναι η λέξη κλειδί στην ζωή μου. Είναι ο δορυφόρος της ευτυχίας ,της χαράς, της ευημερίας. Πιστεύω ο άνθρωπος δεν είναι ολόκληρος χωρίς αγάπη και πρέπει να είναι ο πρωταρχικός σκοπός του. 


2) Πριν κάνεις την ιστορία σου ορατή προς το δημόσιο μάτι, πόσο καιρό σου πήρε μέχρι να αποφασίσεις να την ανεβάσεις;”

Δεν δίστασα καθόλου. Ήδη γράφω εδώ και οχτώ χρόνια και τις πρώτες ιστορίες μου τις ανέβαζα σε ένα κλειστό φόρουμ παλαιότερα. 


3) Ποια είναι η αγαπημένη σου κατηγορία βιβλίου και ποια πιστεύεις ότι είναι πολύ σημαντική;"

Το σύγχρονο, κοινωνικό, συναισθηματικό μυθιστόρημα. Εμένα προσωπικά με αντιπροσωπεύει και αυτό διαβάζω, γιατί εμπεριέχει όλες τις διαστάσεις της ζωής.


4) Προσπαθείς να περάσεις κάποιο κοινωνικό ή βαθύ μήνυμα μέσα απ' την ιστορία σου ή προτιμάς να κρατάς το κλίμα ελαφρύ, γράφοντας την περισσότερο για ψυχαγωγία;"


Νομίζω πως προσπαθώ να τα συνδυάσω και τα δύο. Πραγματικά όμως πολλές φορές αναρωτιέμαι αν τα καταφέρνω.


5) Πολλοί λένε πως βρίσκουν το γράψιμο χαλαρωτικό και θεραπευτικό. Ισχύει και για εσένα αυτό;"
 
Απόλυτα. Είναι αυτό που λένε, όταν υπάρχουν στιγμές που βρίσκω ενοχλητικό αυτόν τον κόσμο, φτιάχνω έναν δικό μου!


6) Το Wattpad πότε και πως το ανακάλυψες;

Πριν τρία χρόνια τυχαία το ανακάλυψα, όταν έψαχνα να διαβάσω ιστορίες στα αγγλικά. Εκεί είδα ότι ανέβαζαν και κάποιοι Έλληνες και χάρηκα.


7) Πως νιώθεις που οι θαυμαστές ανταποκρίνονται στις ιστορίες σου;
 
Εντάξει αυτό το συναίσθημα νομίζω πως δεν μπορώ να το περιγράψω καλά με λόγια. Την στιγμή που διαβάζω τα σχόλια τους ,μια εικόνα μου έρχεται στο μυαλό και πραγματικά συγκινούμαι. Να μπορούσα εκείνη την ώρα να τους είχα μπροστά μου, να υποκλιθώ μπροστά τους και να τους ευχαριστήσω για αυτό το απίστευτο, ανεκτίμητο συναίσθημα που μου χαρίζει ο θαυμασμός τους. 


8) Η ιστορία σου ''Το παιχνίδι της ζωής'' πραγματικά με συνεπήρε τα λόγια μου φτωχά για να περιγράψω πως ένιωσα με τον θυελλώδη έρωτα της Μαριάννας και του Ιωσήφ πως εμπνεύστηκες  τους χαρακτήρες σου;

Οι χαρακτήρες των ηρώων μου βγαίνουν αυθόρμητα. Ανάλογα και με την συναισθηματική φόρτιση που έχω την στιγμή που γράφω. Πολλές φορές τυχαίνει αλλιώς να τους φαντάζομαι στην αρχή και αλλιώς να βγαίνουν στην πορεία. Παρεμπιπτόντως η Μαριάννα είναι αγαπημένη μου. 


9) Όταν διάβαζα το τελευταίο σου κεφάλαιο κρατούσα την ανάσα μου είχα γίνει ένα με την Μαριάννα πως ένιωσες όταν έπεσαν οι τίτλοι τέλους της ιστορίας σου;

Ανακούφιση που κατόρθωσα να το ολοκληρώσω. Χαρά γιατί του έδωσα το τέλος που του άρμοζε.


10) Σε λίγο καιρό θα εκδόσεις τα πρώτα σου βιβλία μίλησε μας γι αυτά. Πως αισθάνεσαι με την ιδέα να δεις τα βιβλία σου να κυκλοφορούν στο αναγνωστικό κοινό;

Στο wattpad ήταν ανεβασμένα με τίτλο  “Η δίαιτα του έρωτα” και η συνέχεια της ιστορίας με τίτλο “Η πληγή του έρωτα”. Τώρα θα εκδοθούν και τα δύο σε ένα βιβλίο με τίτλο  “Η αλήθεια δεν λυτρώνει πάντα” από την Δυάς Εκδοτική μέχρι τα τέλη Σεπτέμβρη. 

Δεν μπορούσα να το φανταστώ ότι κάποια στιγμή θα εκδοθούν οι ιστορίες μου. Δεν είχα τέτοιες βλέψεις. Όμως παρόλα αυτά αφού προέκυψε, το περιμένω με χαρά και ανυπομονώ να πιάσω το βιβλίο στα χέρια μου με την ελπίδα ότι θα αρέσει και στους υπόλοιπους αναγνώστες που δεν το διάβασαν ακόμα.


 11) Ετοιμάζεις κάτι καινούργιο συγγραφικά ή θα κάνεις μια ανάπαυλα για να ξεκουραστείς;

Περιμένω να τελειώσει η επιμέλεια του βιβλίου που θα εκδοθεί για να συνεχίσω τον σκοτεινό μου άγγελο και σκέφτομαι και για κάτι άλλο. Αυτή είναι η ξεκούραση μου!

Ευχαριστούμε την Δέσποινα Μαράντου για τον χρόνο και την υπέροχη συνέντευξη που μας παραχώρησε ! Της ευχόμαστε οι  δουλειές της να είναι πάντα καλοτάξιδες και να σημειώνει επιτυχίες στην συγγραφική καριέρα  . Επισκεφθείτε το προφίλ για να διαβάσετε και τις υπόλοιπες ιστορίες της ...









Επιμέλεια Συνέντευξης :Νεκταρία Πουλτσίδη
Επιμέλεια Σύνταξης Άρθρου : Βασιλική Μπούζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Comments System

Disqus Shortname

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Συνέντευξη με τον Chari Mavro

Ο Χάρης Μαύρος δημιουργός της ιστορίας  DILEMMA  που έχει συγκεντρώσει πάνω από 42.000 αναγνώσεις και 5.000 ψήφους μίλησε στην Σοφία...

Popular Posts