Ρίγος

9/14/2015

«Το παιχνίδι της ζωής » - Δέσποινα Μαράντου ( greekwriter)

Σήμερα θα σας παρουσιάσουμε  αποσπάσματα από την συναρπαστική ιστορία "Το παιχνίδι της ζωής " της Δέσποινας Μαράντου (greekwriter).

Οι περισσότεροι αναγνώστες την γνωρίζετε  για  τον υπέροχο τρόπο που γράφει ως greekwriter στο wattpad. Η ιστορία αποτελείται από 19 μέρη ,βρίσκεται στην 158 θέση της  ρομαντική κατηγορίας  ενώ έχει πάνω από 56K views και 4Κ ψήφους..


«Το παιχνίδι της ζωής »
               της Δέσποινας Μαράντου  ( greekwriter)
  
                                 Περίληψη
Πάντα πίστευα ότι η ζωή έπαιζε παιχνίδια στην πλάτη μου. Το χειρότερο παιχνίδι της το βίωσα όταν κάποιοι δολοφόνησαν τον αδερφό μου και την νύφη μου. Βρέθηκα μόνη με την ανήλικη ανιψιά μου, με τον κίνδυνο να καιροφυλακτεί και με τον Ιωσήφ Μακρίδη , αδερφό της νύφης μου,να αμαυρώνει την μνήμη του νεκρού αδερφού μου. Ο πόνος του θανάτου αβάσταχτος, μα το πείσμα μου να μάθω την αλήθεια ακόμα πιο μεγάλο. Και όταν άρχισαν να βγαίνουν στην επιφάνεια κρυμμένα μυστικά, ξαφνικά όλα ανατράπηκαν. Άνθρωποι που πίστευα και εμπιστευόμουν, με είχαν εξαπατήσει και απογοητεύσει και άνθρωποι που θεωρούσα εχθρούς με προστάτεψαν. Ο έρωτας ήρθε απρόσκλητος και μου προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερο πόνο, κάνοντας το παιχνίδι ακόμα πιο ζόρικο. Όμως εγώ δεν το έβαλα κάτω και πάλεψα. Γιατί αυτό είναι το παιχνίδι της ζωής! Μπορεί να έχασα μερικές παρτίδες, αλλά στο τέλος πήρα τη ρεβάνς. Είμαι η Μαριάννα Πετρίδη και αυτή είναι η ιστορία μου! 

Αποσπάσματα
  
 

 Προσωπική Άποψη


 Μια ιστορία που σε καθηλώνει και σε μαγνητίζει. Από την στιγμή που ξεκίνησα να διαβάζω το πρώτο κεφάλαιο με συνεπήρε η γραφή και το ξημέρωμα με βρήκε τελειώνοντας την ανάγνωση της ιστορίας. Ήθελα απεγνωσμένα να μάθω τι θα απογίνουν η Μαριάννα και ο Ιωσήφ. Μια ιστορία με πολλές ανατροπές που θα σας συναρπάσουν ως την τελευταία  λέξη τους. Δε περίμενα τίποτα λιγότερο από την Greekwriter πέρα από μία ακόμη συναρπαστική ιστορία.

Πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε στην ιστορία!


Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την συνέντευξη της greekwriter ! 
  Ευχόμαστε πάντα επιτυχίες  και δημιουργικότητα να φωτίζει την πένα της !


Άρθρο από Νεκταρία Πουλτσίδη
Φωτογραφίες: Χριστίνα Μιχελάκη
Επιμέλεια Σύνταξης  Άρθρου : Βασιλική Μπούζα

Υ.Γ:Τα παραπάνω αποσπάσματα   είναι προβολή τμήματος της ιστορίας "To παιχνίδι της ζωής" της δημιουργού  greekwriter  από το wattpad

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Comments System

Disqus Shortname

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Συνέντευξη με τον Chari Mavro

Ο Χάρης Μαύρος δημιουργός της ιστορίας  DILEMMA  που έχει συγκεντρώσει πάνω από 42.000 αναγνώσεις και 5.000 ψήφους μίλησε στην Σοφία...

Popular Posts