Ρίγος

9/07/2015

Συνέντευξη με την RiaXatzi !

Σε προηγούμενο αφιέρωμα ταξιδέψαμε με το κείμενο της Μαρίας , μέσα από την υπέροχη ρομαντική ιστορία «Σε μια στιγμή» που έπλασε με τόσο δεξιοτεχνία . Καιρός λοιπό οι θαυμαστές  των έργων της αλλά και νέοι αναγνώστες να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για την καθημερινότητα και πτυχές του χαρακτήρα της στην συνέντευξη που παραχώρησε στο blog μας.

 Τι περιμένετε λοιπόν ;

 Γνωρίστε την RiaXatzi συγγραφέα της ιστορίας «Σε μια στιγμή»
Βιογραφικό  

Ονομάζομαι Μαρία, αν και πολλοί φίλοι μου με φωνάζουν Ρία. Είμαι 19 ετών και σε ένα μήνα θα ξεκινήσω τις σπουδές μου ως Κοινωνιολόγος στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. 

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ξάνθη, μια μικρή πόλη της Θράκης και τολμώ να πω πως έζησα υπέροχα παιδικά χρόνια.. Στην ηλικία των επτά ετών η μητέρα μου με έγραψε σε μια σχολή χορού για να μάθω μπαλέτο, όπως συμβαίνει σε όλα τα κοριτσάκια. Το μπαλέτο ποτέ δεν μου κέντρισε το ενδιαφέρον, σε αντίθεση με την μεγαλύτερη αδερφή μου που το λάτρευε. Τρία χρόνια μετά τα παράτησα και αφοσιώθηκα σε μια άλλη, πιο ενδιαφέρουσα μορφή τέχνης: την μουσική. Έκανα αρμόνιο για 9,5 χρόνια, πιάνο για 2 όπως και φωνητικά καθώς επίσης συγκέντρωσα και δυο πτυχία στα θεωρητικά μέρη της μουσικής.

Λατρεύω τα ταξίδια, τα αστυνομικά βιβλία και γεμίζω τον ελεύθερο χρόνο μου γράφοντας τραγούδια ή κάνοντας διάφορες χειροτεχνίες. Είμαι πεισματάρα και κάθε φορά που μου τυχαίνει κάποιο πρόβλημα φέρνω αμέσως την καταστροφή εκνευρίζοντας τον κολλητό μου και το αγόρι μου με την απαισιοδοξία μου. Drama Queen! Γενικότερα όμως είμαι θεόμουρλη, όπως με αποκαλούν οι φίλοι μου και πάντα με το χαμόγελο στα χείλη σε σημείο που με παρεξηγούν. Όνειρό μου; Να κάνω όσο πιο πολλά ταξίδια μπορώ. Τι άλλο να ζητήσω;

Συνέντευξη 

1)Πότε ξεκίνησες να γράφεις στο wattpad;

Ξεκίνησα να γράφω στο wattpad πριν από περίπου 8 μήνες. Ανακάλυψα τυχαία την εφαρμογή σε ένα ταξίδι μου στην Θεσσαλονίκη.


2) Όταν γράφεις από τι εμπνέεσαι;


Εμπνέομαι κυρίως από τις προσωπικές μου εμπειρίες. Σχεδόν όλες μου οι ιστορίες έχουν καταστάσεις που βίωσα. Φυσικά και από τους φίλους μου, που γελάνε μέχρι δακρύων κάθε φορά που γράφω κάτι για αυτούς ή από τους ανθρώπους γύρω μου. Είχα την τύχη να μεγαλώσω στην Ξάνθη, σε μια πολυπολιτισμική πόλη, να αναπτύξω φιλίες με παιδιά από διάφορους λαούς και να ακούσω ποικίλες γλώσσες. Η επαφή με κάτι εκτός συνηθισμένου, πάντα αποτελεί πηγή έμπνευσης.


3) Έχουν υπάρξει στιγμές που να μην ήξερες πως να συνεχίσεις; Τι έκανες;
Πάντα υπάρχουν στιγμές χωρίς έμπνευση. Εκείνες οι εκνευριστικές στιγμές που το μυαλό σου κολλάει και δεν μπορεί να γράψει. Εκείνες τις δύσκολες στιγμές αποτυπώνω όλες μου τις ιδέες σε ένα χαρτί. Ύστερα βγαίνω από το σπίτι για έναν χαλαρό καφέ με φίλους, έτοιμη να αρπάξω την κάθε μου ευκαιρία για έμπνευση. Οι συζητήσεις με άτομα που αγαπάς, το διαφορετικό περιβάλλον είναι πάντα προτιμότερα από ένα δωμάτιο με τέσσερις τοίχους.


4) Τι είδους βιβλία διαβάζεις;

Κυρίως αστυνομικά. Δεν είμαι η τυπική βιβλιοφάγος που έχει στην συλλογή της χιλιάδες βιβλία. Κυρίως γιατί δανείζομαι βιβλία από την βιβλιοθήκη του Δήμου μου. Ωστόσο πάντα στην βιβλιοθήκη μου θα βρει κανείς Αστυνομική λογοτεχνία, Κλασσική λογοτεχνία, ίσως κάποιο ρομαντικό μυθιστόρημα και ποίηση του Σεφέρη. Αν και βαριέμαι την ποίηση λατρεύω τον Σεφέρη.


5) Θα σκεφτόσουν να ακολουθήσεις την συγγραφή ως επάγγελμα;


Το τελευταίο τρίμηνο αρχίζω να το σκέφτομαι συχνά.  Όταν ήμουν μικρή είχα ονειρευτεί να γίνω συγγραφέας αλλά καθώς μεγάλωνα άλλαξα γνώμη. Φοβόμουν πολύ ή καλύτερα ντρεπόμουν. Θεωρούσα πως οι ιδέες μου ήταν ασήμαντες και πως κανένας δεν θα ήθελε να τις διαβάσει. Όταν όμως ξεκίνησα να γράφω στο wattpad οι αντιλήψεις μου για το γράψιμο μου άλλαξαν. Ειδικότερα όταν κατάφερα να ξεπεράσω τα 40,000 views σε μια από τις ιστορίες μου. Ποτέ δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα πάρω τόσο μεγάλη αγάπη από άτομα που δεν γνώριζα. Έτσι από τον Απρίλιο ακόμα, οι τρεις πολύ καλοί μου φίλοι, το αγόρι μου, μα και άτομα από το wattpad επιμένουν να παρουσιάσω μερικά από τα έργα μου σε κάποιον εκδοτικό οίκο. Δεν ξέρω ακόμα. Μπορεί και να το κάνω. Αν γίνω όμως τελικά συγγραφέας σίγουρα θα το χρωστάω σε αυτούς.


6) Γιατί ξεκίνησες το γράψιμο;


Κάπου στην ηλικία των 10 περίπου άρχισα να γράφω μικρές, δραματικές ιστορίες και πάντα τις άφηνα ανεκπλήρωτες. Δεν θυμάμαι γιατί ξεκίνησα το γράψιμο. Μάλλον το έβλεπα ως παιχνίδι. Σίγουρα όμως δεν μπορώ να ξεχάσω το πώς αισθανόμουν κάθε φορά που έγραφα μια μικρή ιστορία, τα χαμόγελα των γονιών μου και της αδερφής μου που διασκέδαζαν με τα έργα μου. Καθώς μεγάλωνα οι συγγραφικές μου απόπειρες περιορίστηκαν. Το διάβασμα συνεχώς μεγάλωνε και με άφηνε με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο. Έτσι όταν ανακάλυψα το wattpad άρχισα ξανά το γράψιμο για να βελτιωθώ στην έκθεση. Ποτέ δεν περίμενα ότι αυτή μου η απόφαση θα μου έφερνε τόση χαρά. Ότι θα γνώριζα άτομα που πιστεύουν σε μένα, τους αρέσουν τα έργα μου και με ενθαρρύνουν να συνεχίσω.

7) Οι φίλοι σου και οι γονείς σου το ξέρουν ότι γράφεις; Σε ενθαρρύνουν να το κάνεις;
Όσοι φίλοι μου γνωρίζουν για την αγάπη μου προς την συγγραφή θέλουν πάντα να διαβάσουν κάποιο από τα έργα μου και με ενθαρρύνουν να ακολουθήσω την καριέρα του συγγραφέα. Το αγόρι μου μάλιστα πολλές φορές συγκινείται όταν διαβάζει κάτι που αφορά εκείνον. Πάντα με παίρνει αγκαλιά και μου ψιθυρίζει το πόσο πολύ με αγαπάει. Από την άλλη οι γονείς μου δεν ξέρουν ότι συνεχίζω να γράφω βιβλία. Μικρή σκαρφιζόμουν διάφορες ιστορίες και τους τις διάβαζα με ενθουσιασμό. Πολλές φορές τους έκανα ακόμα και ολόκληρη θεατρική παράσταση με εμένα να υποδύομαι όλους τους ρόλους. Ποτέ δεν ειπώθηκε κάτι περισσότερο καθώς μεγάλωνα. Εκείνοι έχουν μείνει στις παιδικές μου απόπειρες συγγραφής και γω σε ένα πολύ αγαπημένο μου χόμπι.

8) Πως θα περάσει η Ζωή στην Γαλλία; Θα περάσει καλά;

Η Ζωή στην Γαλλία θα βρει επιτέλους τον εαυτό της. Θα αναθεωρήσει τους στόχους της, θα ζήσει έναν καινούριο έρωτα ή τουλάχιστον αυτό νομίζει καθώς ο παλιός, για εκείνη δεν τελείωσε ποτέ. Μέσα από την Ζωή γνωρίζουμε μια άλλη όψη της Γαλλίας. Δεν περιοριζόμαστε μόνο στην πρωτεύουσα της, το Παρίσι, αλλά ταξιδεύουμε στις υπόλοιπες μαγευτικές της πόλεις, μαθαίνουμε τα ήθη και τα έθιμά των κατοίκων της. Έτσι όταν οι Ζωή επιστρέψει στην Ελλάδα, τόσο εκείνη όσο και οι αναγνώστες, θα είναι έτοιμοι για την συνέχεια της ιστορίας που θα φέρει τα πάνω-κάτω στις ζωές όλων των πρωταγωνιστών της.


9) Η Ζωή με τον Φοίβο θα είναι τελικά μαζί;


Δυστυχώς σε αυτή την ερώτηση δεν μπορώ να απαντήσω, γιατί έτσι είναι σαν να λέω το τέλος της ιστορίας. Ωστόσο μπορώ να αποκαλύψω πως οι δυο πρωταγωνιστές δεν θα μείνουν για πολύ μακριά ο ένας από τον άλλον. Με την άφιξη της Ζωής στην Ελλάδα, μαθαίνουμε τι συνέβη όλο αυτό το διάστημα στον Φοίβο. Γιατί την χώρισε, αν έψαξε τελικά να την βρει και πως συνέχισε την ζωή του όταν εκείνη έλειπε στο εξωτερικό. Μείνετε συντονισμένοι, γιατί έρχονται ανατρεπτικές εξελίξεις.

Ευχαριστούμε την Μαρία Χατζή για τον χρόνο και την υπέροχη συνέντευξη που μας παραχώρησε ! Επισκεφθείτε το προφίλ για να διαβάσετε και τις υπόλοιπες ιστορίες της ...



Επιμέλεια Συνέντευξης : Διονυσία Κουτάκου     
Επιμέλεια Σύνταξης Άρθρου : Βασιλική Μπούζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Comments System

Disqus Shortname

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Συνέντευξη με τον Chari Mavro

Ο Χάρης Μαύρος δημιουργός της ιστορίας  DILEMMA  που έχει συγκεντρώσει πάνω από 42.000 αναγνώσεις και 5.000 ψήφους μίλησε στην Σοφία...

Popular Posts