Ρίγος

10/21/2015

Συνέντευξη με την Εμμανουέλα Βεντούρη

Η Εμμανουέλα μας έδωσε συνέντευξη και μας μιλάει για το ποια βιβλία της αρέσουν αλλά και για την ιστορία της Μαγική Έλξη. Οι Θεματοφύλακες σου εύχονται να έχεις πάντα νέες και δημιουργικές ιδέες!



Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο ή ο αγαπημένος σου συγγραφέας και γιατί;  Διαβάζεις όλες τις κατηγορίες των βιβλίων ή μόνο μερικές από αυτές;

Δε μπορώ να πω πως έχω αγαπημένο βιβλίο η κάποιο αγαπημένο συγγραφέα. Διαβάζω όλες τις κατηγορίες βιβλίων αλλά οι αγαπημένες μου είναι οι φαντασίας.

Ποιο ήταν το πρώτο βιβλίο και το τελευταίο που διάβασες; Υπήρχε κάτι που σου έκανε εντύπωση;

Το πρώτο δε το θυμάμαι για να είμαι ειλικρινής ήμουν πολύ μικρούλα τότε. Το τελευταίο ήταν το «Αιώνια δική σου – Οι αθάνατοι 1». Μου έκανε εντύπωση ο τρόπος με το οποίο περιγράφει η συγγραφέας Άλισον Νόελ τους αντρικούς χαρακτήρες και ειδικά τον πρωταγωνιστή Ντέιμεν, τον λάτρεψα εξ αρχής.

Πότε ήταν η πρώτη σου επαφή με την συγγραφή και τι σε ώθησε σε αυτήν; το κάνεις σαν χόμπι;

Η πρώτη μου επαφή ήταν πριν λίγους μήνες που ξεκίνησα να γράφω στο wattpad την πρώτη μου ιστορία εφηβικής φαντασίας. Η φίλη μου, μου έδωσε το έναυσμα για να ξεκινήσω και από τότε δε μπορώ να σταματήσω, ναι το κάνω πιο πολύ σαν χόμπι.

Πως ανακάλυψες το wattpad;

Η κολλητή μου, μου μίλησε για αυτή την εφαρμογή με τόσο ενθουσιασμό που είπα να μπω και εγώ για να το διαπιστώσω και από μόνη μου.

Όταν αποφάσισες να κάνεις γνωστές τις ιστορίες σου στο κοινό ποιες ήταν οι σκέψεις σου; υπήρξε 
κάτι που σε φόβιζε και σε έκανε να το ξανά σκεφτείς;

Όχι δε με φόβισε κάτι ούτε είχα γενικά δεύτερες σκέψεις. Σκεφτόμουν πως ακόμα και να μη γίνουν αγαπητές θα χαρώ που θα μοιραστώ τις σκέψεις μου με τον κόσμο.


Το οικείο περιβάλλον σου τι λέει για αυτή σου την δραστηριότητα; Εσύ πως αξιοποιείς τα γραπτά σου; Είσαι ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα ή πιστεύεις πως έχεις ακόμα δουλειά; Σκέφτεσαι να ακολουθήσεις επαγγελματικά την συγγραφή;

Οι περισσότεροι που τους έχω αναφέρει ότι γράφω χαίρονται για εμένα αλλά υπάρχουν και μερικοί που λένε πως αυτό είναι χαζομάρα. Είμαι ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα αλλά σίγουρα έχω πολύ δουλειά ακόμα. Θα ήθελα πολύ να το ακολουθήσω επαγγελματικά αλλά αυτό δεν είναι μόνο στο δικό μου χέρι, πρέπει να βρεθεί εκείνος ο ένας άνθρωπος που θα πιστέψει σε εμένα και θα μου δώσει αυτή την πολυπόθητη ευκαιρία να δω κάποια από τις ιστορίες μου τυπωμένη.

Ας μιλήσουμε λίγο για την ιστορία σου. Πως σου ήρθε η ιδέα για να γράψεις την Μαγική Έλξη; Υπάρχουν στοιχεία ή γεγονότα από την προσωπική σου ζωή; Προσπαθείς να περάσεις κάποιο κοινωνικό μήνυμα μέσα από αυτήν;

Η Μαγική Έλξη είναι σαν παιδί για εμένα και ο λόγος είναι γιατί την εμπνεύστηκα ένα βράδυ που καθόμουν και παρακολουθούσα την αγαπημένη μου ξένη σειρά Teen Wolf και τον λατρεμένο μου Dylan OBrien, εκείνος είναι ο λόγος που ξεκίνησα την Μαγική Έλξη. Έχω βάλει αρκετά δικά μου στοιχεία στους χαρακτήρες και γεγονότα από τη προσωπική μου ζωή αλλά τα πιο πολλά είναι της φαντασίας μου. Δε μπορώ να πω πως περνάω κάποιο κοινωνικό μήνυμα αλλά σίγουρα μέσα από την ιστορία μου θα δείτε πως βλέπω εγώ την αγάπη, τη φιλί, τον έρωτα, το μίσος και πολλά ακόμα συναισθήματα.

Η Έμμα είναι μια μάγισσα που προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις δύσκολες καταστάσεις που εμφανίζονται στην ζωή της. Μίλησε μας λίγο για αυτήν; Εσύ πιστεύεις στην ύπαρξη της μαγείας;

Η Έμμα είναι μια κοπέλα γλυκιά, όμορφη και πολύ καλόκαρδη. Αγαπάει τους πάντες και θα έδινε και τη ζωή της για αυτούς, ειδικά για τον Ντίλαν που είναι ο έρωτας της ζωής της, η Μαγική της Έλξη. Όμως είναι μόλις δεκαεφτά χρονών είναι πολύ νέα για να περνά από τόσες δοκιμασίες, είναι πολύ νέα για να μπορέσει να αντιμετωπίσει τόσες δυσκολίες, τόσους χαμούς. Η καρδιά της είναι εύθραυστη αλλά χάρης τον Ντίλαν γίνεται πιο δυνατή και πιστεύει πιο πολύ στο εαυτό της αλλά αυτό δε σημαίνει πως η σχέση τους πάει πάντα καλά, υπάρχουν εμπόδια και άνθρωποι που θέλουν να τους χωρίσουν και  να αλλάξουν ολοκληρωτικά τον χαρακτήρα της. Δε ξέρω αν υπάρχει μαγεία εκεί έξω αλλά εγώ πιστεύω σε αυτήν.


Ο Ντίλαν, το αγόρι της Έμμας στην αρχή αποδέχεται τις δυνάμεις τις όμως αργότερα την βάζει να επιλέξει. Τι γνώμη έχεις για την διαφορετικότητα; έχει θέση στην ζωή μας; Πως θα αντιμετώπιζες εσύ μια τέτοια κατάσταση;

Είναι αυτό που είπα πιο πάνω δεν είναι όλα στη σχέση τους τέλεια, εξ ου και το γεγονός πως ενώ φαίνεται πως την αποδέχεται μετά από αρκετές δυσκολίες της ζητάει να αφήσει τις δυνάμεις της για να είναι μαζί, τη βάζει να επιλέξει ανάμεσα σε αυτό που είναι και αυτόν. Πιστεύω πως η διαφορετικότητα είτε το θέλουμε είτε όχι είναι πλέον στη ζωή μας με διάφορους τρόπους και εμένα αυτό δε με ξενίζει καθόλου, το διαφορετικό είναι ωραίο, αλίμονο αν ήμασταν όλοι ίδιοι, θα ήταν βαρετό. Αν ήμουν στη θέση της Έμμα θα αντιδρούσα σχεδόν με τον ίδιο τρόπο, θα έμπαινα σε δίλλημα αν βίωνα και εγώ τέτοιον μαγικό έρωτα αλλά πιστεύω πως αν κάποιος μας αγαπάει τόσο πολύ όσο λέει δε πρέπει να θέλει να μας αλλάξει αλλά να μας αποδέχεται για αυτό που είμαστε.

Πόσο χρόνο χρειάζεσαι μέχρι να ολοκληρώσεις κάποιο κεφάλαιο και να το ανεβάσεις; Γράφεις χαλαρά ή πιέζεσαι να το τελειώσεις για τους αναγνώστες σου που ζητάνε και άλλο;

Συνήθως για να ολοκληρώσω ένα κεφάλαιο θέλω μια ώρα με δυο ανάλογα το πόσο μεγάλο θα μου βγει το κάθε κεφάλαιο. Γράφω χαλαρά και δεν πιέζομαι για να το τελειώσω. Υπήρχαν στιγμές που μου ζητούσαν κι άλλο, κι άλλο και το έκανα αλλά καμιά φορά δεν έβγαινε και τόσο καλό έτσι πια προτιμώ να το πηγαίνω πιο χαλαρά για να έχω ένα πιο ωραίο αποτέλεσμα.

Τι έχεις σκεφτεί να γράψεις για την συνέχεια;

Έχω σκεφτεί δυο ιστορίες που τις έχω ήδη ξεκινήσει. Η μία είναι με την κόρη του Ντίλαν και της Έμμα, Ρεγκίνα το πώς είναι η δική της ζωή  μέσα στη σχολή μαγείας και μια άλλη με βάση το χορό και τον έρωτα ανάμεσα σε έναν καθηγητή και μια φοιτήτρια αλλά προς το παρόν τα έχω σταματήσει για να τελειώσω το Λαβύρινθο του έρωτα που με ταλαιπωρεί λίγο τελευταία.

Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες σου;


Θα ήθελα να σας πω ένα τεράστιο ευχαριστώ που είστε δίπλα μου και με στηρίζεται με τα σχόλια σας και με την θετική σας ενέργεια. Σας αγαπώ πολύ και θέλω να ξέρετε πως σε κάθε κεφάλαιο σε οποιαδήποτε ιστορίας προσπαθώ να σώσω το 110% του εαυτού μου για να βγει ένα αποτέλεσμα που θα λατρέψετε ακόμα και αν δεν είναι αυτό που ίσως θα θέλατε να διαβάσετε. Έρχονται πολλές ανατροπές στις ιστορίες μου και ελπίζω να είστε δίπλα μου για να τις ζήσουμε μαζί.

Δείτε το αφιέρωμα της ιστορίας Μαγική Έλξη
Επικοινωνήστε με την Εμμανουέλα Βεντούρη
Διαβάστε την ιστορία Μαγική Έλξη εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Comments System

Disqus Shortname

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Συνέντευξη με τον Chari Mavro

Ο Χάρης Μαύρος δημιουργός της ιστορίας  DILEMMA  που έχει συγκεντρώσει πάνω από 42.000 αναγνώσεις και 5.000 ψήφους μίλησε στην Σοφία...

Popular Posts