Ρίγος

11/02/2015

Συνέντευξη με τον GoodBoygoesBad . Συγγραφέα : " Εμείς ... Μαζί. Με τίποτα "

Στο σημερινό άρθρο του blog μας , θα σας παρουσιάσουμε τον συγγραφέα της επιτυχημένης ιστορίας  Εμείς ... Μαζί. Με τίποτα. GoodBoygoesBad / Dark_Rocker99  . Με 27.2 K αναγνώσεις και 2.3K  ψήφους σαρώνει στο νεανικό κοινό .Λοιπόν δεν έχετε παρά να τον γνωρίσετε !


Βιογραφικό

Με λένε Γιώργο! (GoodBoygoesBad) είμαι 16 χρονών έφηβος και μου αρέσει πολύ η συγγραφή βιβλίων. Έχω ανεβάσει μία ιστορία στο wattpad αλλά δεν έχω συνεργαστεί με κανέναν. Ανακάλυψα το   wattpad από το play store. Έλαβα μέρος στον πρώτο διαγωνισμό Greek Wattys 2015 στις ρομαντικές ιστορίες.... 

Συνέντευξη

1) Από τι ηλικία ξεκίνησες να γράφεις;

16 χρονών .

2) Στις ιστορίες σου έχεις μήπως γεγονότα ή λεπτομέρειες απ' την προσωπική σου ζωή. Σκέφτηκες ποτέ να συνεργαστείς με κάποιον/α για την δημιουργία ενός βιβλίου; Θα ήθελες κάτι τέτοιο;

Όχι δεν περιέχει στοιχεία της προσωπικής μου ζωής... Ναι το έχω σκεφτεί να συνεργαστώ με κάποιον για να γράψω βιβλίο... και ναι θα ήθελα .


3) Το Wattpad πότε και πως το ανακάλυψες;

Φέτος. Στο play store πάτησα βιβλία και μου το έβγαλε .


4) Θα ήθελες να ακολουθήσεις επαγγελματικά τη συγγραφή ;Αν όχι, πιστεύεις στο μέλλον ότι θα συνεχίζεις να γράφεις στο συγκεκριμένο site;

Όχι δεν θέλω να ακόλουθης επαγγελματικά την συγγραφή αλλά πιστεύω πως θα ήθελα να συνεχίσω στο wattpad


5)Έχεις ως πρότυπο σου κάποιον συγγραφέα που επηρεάζει την γραφή σου; Το περιβάλλον σου τι λέει για το εγχείρημα σου και ποιες είναι οι σκέψεις σου για το συγγραφικό σου μέλλον;

Όχι δεν έχω κάποιο συγγραφικό πρότυπο. Η οικογένεια μου λέει πως είναι κάτι που θα μου ανοίξει τους ορίζοντες. Νομίζω πως θα μπορούσα με αρκετή προσπάθεια να έχω ένα λαμπρό συγγραφικό μέλλον αλλά όπως είπα δεν με ενδιαφέρει επαγγελματικά


6) Πολλοί λένε πως βρίσκουν το γράψιμο χαλαρωτικό και θεραπευτικό. Ισχύει και για εσένα αυτό;

Ναι η συγγραφή με βοηθάει να βγάλω συναισθήματα που κρύβω και να παραμένω χαλαρός ατών καθημερινότητα μου .


7) Στην ιστορία σου συναντάμε την Αθηνά τον Άρη και τον Μιχάλη. Μίλησε μας λίγο για τους χαρακτήρες .

Η Αθηνά είναι ένα κορίτσι ήρεμο και όλη της η ζωή είναι το διάβασμα. Δεν έχει αυτοπεποίθηση. Δεν έχει ερωτικές κατακτήσεις και δεν ενδιαφέρεται να αποκτήσει... αυτό μέχρι που εμφανίζεται ο Άρης. Ο Άρης είναι δυναμικός και γυναικάς μπαίνει στην ζωή της πρωταγωνίστριας και την κάνει άνω κάτω. Ο Μιχάλης είναι ένας συμπληρωματικός χαρακτήρας που απλά ενώνει κάποια κενά... στην αρχή είναι κάλος και ευγενικός με την Αθηνά αλλά μετά βλέπουμε την άλλη του πλευρά η όποια είναι πιο άγρια


8) Πως σου φαίνεται η εμπειρία να γράφεις από την γυναίκεια σκοπιά; Έχεις δυσκολευτεί;

Πραγματικά είναι πολύ ενδιαφέρον, και ο λόγος... προσπαθώ ως αγόρι να μπω στην θέση της μέσης ρομαντικής κοπέλας και να βρω τις αντιδράσεις της. Στην αρχή πίστευα πως θα ήταν πιο δύσκολο αλλά αποδείχθηκα λάθος...

9) Player , γιατί διάλεξες την συγκεκριμένη λέξη τι θέλεις να τονίσεις με αυτό στην ιστορία σου;

Διάλεξα την λέξη "player" για το Αρη επειδή δείχνει δύναμη... θέλω να δείξω πως ο Άρης παίζει με τα κορίτσια εξαιτίας του παρελθόντος του με τα κορίτσια.

10) Η Αθηνά ανάμεσα σε δύο άντρες ίντριγκα, τρίγωνο δίλημμα στον ρομαντικό Μιχάλη ή στον player Άρη/ Ποιον θα διαλέξει τελικά; Η ασφαλής σχέση ή το αχαλίνωτο πάθος;


Εμ ο Μιχάλης δεν είναι αυτός που δείχνει και αυτός είναι ένας από τους λόγους που η Αθηνά μας διαλέγει το αχαλίνωτο πάθος με τον Άρη. Παρόλο που η Αθήνα πήγαινε πάντα εκ του ασφαλούς άδω αλλάζει γνώμη χάρη στην μαγνήτιση της από τον Άρη.

Διαβάστε την ιστορία του GoodBoygoesBad


Επιμέλεια Συνέντευξης : Νεκταρία Πουλτσίδη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Comments System

Disqus Shortname

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Συνέντευξη με τον Chari Mavro

Ο Χάρης Μαύρος δημιουργός της ιστορίας  DILEMMA  που έχει συγκεντρώσει πάνω από 42.000 αναγνώσεις και 5.000 ψήφους μίλησε στην Σοφία...

Popular Posts